KID

.

Assalamualaikum!

Nampaknya dashboard korang dah penuh dengan entry baru aku.kuikui. marathon btol hari ni.
hari tu kulliyyah allied health sciences ade wat kulliyyah interaction day (KID) macam sports day. mulanya aku nak balik minggu tu tapi sebabkan wajib tertangguh la niat tuk balik. awal awal pagi ktorang dah gerak gi stadium. yang takleh bla ye aku masuk marching weyh.hahha so sampai je tros didandan oleh akak akak senior and paling teruja lagi aku kene pegang kain pelekat (haish sayang btol akak senior ni kat aku) kene diri depan tu padahal dah rancang ngan kawan nak diri kat belakang boleh cover2 sikit.

Acara dimulakan dengan perbarisan dari setiap pasukan. semangat betol dorang ni. macam macam gaya ada. sakit perot aku tahan gelak. lepas tu mulalah game. sebabkan KID ni habis muka semua orang terbakar.muka aku lagi la jadi merah merah, habis semua orang tegur =_=







Love♥


0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment