Satu hari main ice-skating

.

Assalamualaikum!

memandangkan aku menetap di malaysia takdalah bukak je pintu rumah, depan rumah diselimuti dengan salji kan, dimana omputeh boleh sesuka hati dorang je nak main ice skating.. tapi aku beruntung kat sini ada satu mall yang menyediakan tempat bermain ice skating mana lagi kalau bukan di Sunway Pyramid.

sejak dua menjak ni hobi aku dah beralih arah. kalau dulu hangout dengan kawan kawan ke dengan family mesti pergi main bowling tapi sekarang jauh sekali aku nak jejak kaki kat bowling alley.. aku mesti terus pergi ke ice skating. aku dah addicted giler dengan permainan ni.

semalam (1st june) aku ditemani oleh kazen-kazen aku gi main ice skating. memandangkan cuti ni kazen kazen aku ada di KL jadi setiap kali nak keluar ktorang akan pakat kuar ramai ramai. seronok sangat!

cepat cari mana aku -_-

tengah rehat sementara tunggu ice rink dikeringkan



buat pertama kalinya aku main ice skating sehari suntuk dari pukul 10 pagi sampai 7.30 malam. ktorang keluar pon untuk gi sembahyang dengan tapau makanan pastu sambung main balik sampai naik menggelecet kaki aku ni. saki pinggang sume takyah cakapla memang baru terasa lepas bangun tidur ni. adoyh..


antara mereka yang menemani aku main ice skating semalam.


semua pon dah gerak nak balik.



my first priority in life is my family.
Love my family ;D



Love♥


2 comments

fathin zulkifli said...

Aaaaaa awesome! xD bila laa aku nak ice skate ngan kau? kehkeh

zAIdAtuL said...

haha. bila la tu ye??kuikui
nnti ko turun sunway, kene try jugak maen ;D

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment