BBQ with family

.

Assalamualaikum!

Tengok saja tajuk mesti semua dah tahu apa aku nak cakapkan. Ya pada malam ahad yang lepas, uncle aku buat makan makan kat kajang. sejak aku cuti ni keje aku makan je, mana tak pipi dah tembom tembom. tak caya? nah tengok la gamba kat bawah ni.

muka disinari cahaya keimanan tu..hee

sampai sampai je rumah uncle, dorang tengah memanggang ayam di halaman rumah. memang asyik sampai je boleh terus makan.aha.

tu dia. tu dia.

mak menunjuk kehandalan memanggang ayam.


itulah dia chef sebenar pada petang tu.

sedap sangat ni ;D


Petang tu makan memang mewah la. rasa cam tengah berpicnic di tepi air terjun je walaupun pada hakikat ye berada di tengah bandar -_-

air sarsi

garlic bread.uhh my favourite.

salad memang tidak dilupakan ye untuk menjaga kesihatan badan.

dua jenis salad dihidangkan tapi satu pon aku tak ambil ;p

ikan + udang

ayam bakar

daging kambing



family aku bawak spaghetti dengan fries.
pastu auntie keluarkan cheesy wedges dengan puding caramel.
sedap sedap. terima kasih semua ye.



p/s : Teringin pulak nak buat potluck party dengan kawan kawan. setiap orang bawak makanan pastu hidang atas meja then makan ramai ramai. ok dah boleh bayang suasana riuh rendah ye.




Love♥


0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment