Cantiknya kulit awak

.

Assalamualaikum!

Sebut je SKII, Clinique, KIEHL'S pasti terlintas dalam fikiran anda yang 'oh tidak! mahal ye barang yang dorang jual, mungkinkah budak yang tengah belajar cam aku ni dengan takda duit simpati dari orang lain mampu untuk membeli barang barang mereka' atau tunggu je laa orang bagi sebagai hadiah..harapan harapan dan hanya harapan

tapi sekarang produk produk yang nampak mahal pon boleh beli oleh student seperti aku ni again NAMPAK je MAHAL tapi harga sangat laaa berpatutan. belum tengok lagi keberkesanan ye pada wajah yang mulus tulus ini.


ow yeah! tentu ye produk produk dari BODY SHOP. memang berbaloi baloi mak nak shopping kat kedai ni. dari urat kepala sampaila ke urat kaki semua ye ada di body shop. bilang jangan tak bilang barang apa yang korang nak pasti jumpa ye. siap ada tester lagi.

new : japannese cherry blossom


produk produk body shop sume ye based on natural products. sangat sesuai untuk semua jenis kulit. dari berminyak to kulit yang kering. best kan masuk satu kedai semua ye ada. dah tak payah nak pusing pusing satu shopping complex untuk cari produk yang sesuai. nak tahu tak produk body shop yang mana paling sesuai untuk kulit berminyak n berjerawat? geeee tentulah produk tea tree.

dan tak lupa jugak selain produk pembersih muka, Body shop pon ada produk makeup

dan minyak wangi yang akan membuatkan diri anda wangi macam gula gula


lagi lagi best dah beli RM150++ dapat jadi membership.


Apa faedah ye membership BODY SHOP?

1. kalau ada apa apa sales, u girls dapat tahu dulu via sms from body shop. special ye ada hari untuk membership so boleh shopping tanpa diganggu oleh orang lain. best kan? boleh bolot sebanyak mungkin.

2. setiap kali pembelian, kita dapat collect points so dah sampai satu tahap boleh redeem gift from body shop. wah! beli banyak lagi besar la gift yang dapat.

3. yang ini paling best dan sangat la teruja berbesar hati dan berterima kasih kepada body shop kerana memahami diri ini dengan memberikan hadiah. terkejut aku bila bukak email tup tup ada email from body shop wah malatop dapat hadiah from body shop. aku boleh shopping dengan potongan harga 25%. ok walaupun tak banyak tapi sapa nak bagi free free ni.

TERIMA KASIH BODY SHOP! LOVE U MORE!

jom shopping kat Body Shop ramai ramai

Love♥

3 comments

ada mokhtar said...

Japaneses cherry blossom mmg best.. suka!

perempuan xxxl said...

bodyshop memang best tp waaaaaaaa...mahai!
btw nnt tlg drop tips kat blog sy on how you keep ur body selim, ya! jelos la tengok awak kurus...huhu

zAIdAtuL said...

awk! sy tak kurus mana pon. biasa biasa je bdn. nnti i.allah sy kongsi cara sy mkn k. hee ;D

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment